logo

 

koyinta.gr_420x150_WhiteΗ οπτικοακουστική αγορά είναι πλέον πιο εύκολη αλλά αρκετά διαφορετική. Το Διαδίκτυο σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα έχει γίνει ο κύριος τρόπος ποιοτικής προώθησης πολιτιστικών προϊόντων, και γρήγορης ενημέρωσης γεγονός που το καθιστά ίσως τον πιο εύκολο τρόπο παγκόσμιας επικοινωνίας.Η Καλλιτεχνική Εταιρεία ΚΟΥΙΝΤΑ, αντιλαμβανόμενη τις νέες προκλήσεις της εποχής και θέλοντας να φτιάξει κάτι νέο και διαχρονικό προχώρησε, στη δημοσίευση και οπτικοακουστικού υλικού που θα εκφράζει τους σκοπούς της ίδρυσή της και θα προάγει τη δημιουργία. Έτσι, δημιούργησε την υποδομή και όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την προβολή ερασιτεχνικών ή επαγγελματικών ταινιών μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, μικρού μήκους, animation, making of κ.ά.

 

Την απόφαση αυτή, η οποία αναμένεται ότι θα δημιουργήσει νέα δεδομένα στη χώρα μας, πήρε πρώτη η εταιρεία Google ενώ ακολούθησε και η Yahoo! που εξήγγειλε συμφωνίες με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που μεταξύ άλλων παρέχουν και τηλεοπτικές υπηρεσίες.

Η δημιουργία ενός δικτύου ανθρώπων και ποιοτικών πολιτιστικών προϊόντων,εντός και εκτός του διαδικτύου με σεβασμό στον καλλιτέχνη είναι οι κύριοι στόχοι μας.

Η ΚΟΥΙΝΤΑ ήδη προβάλει υλικό διαδικτυακά το οποίο οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει για χρήση και για προβολές εκτός του διαδικτύου.

 

Συνεργάζεται με το πρώτο διαδικτυακό φεστιβάλ στην Ελλάδα Big Bang www.bigbang.gr τον 24ωρο διαδικτυακό κινηματογράφο και με το φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου (Βαγγέλης Κοτρώνης )που από φέτος μπορείτε να δείτε τις ταινίες του μέσω του Big Bang.Προγραμματίζει προβολές σε επιλεγμένους χώρους στην Αθήνα ,σε συνεργασία με δήμους και φορείς Τέχνης και σε συνεργασία με το περιοδικό Πολιτισμού Το Δόντι www.todonti.gr προβολές στην περιφέρεια Ήδη οι εκδόσεις ΤΟ ΔΟΝΤΙ σε συνεργασία με την ΚΟΥΙΝΤΑ εγκαινίασαν Σαββατοκύριακο 10 και 11 του Μαρτίου τη δημιουργία στην Πάτρα ενός μόνιμου πυρήνα προβολής και ανάδειξης του ψηφιακού κινηματογράφου, με τον τίτλο Digital Motion. Η δημιουργία στην Πάτρα ενός μόνιμου πυρήνα προβολής και ανάδειξης του ψηφιακού κινηματογράφου, με έμφαση σε χώρους που δεν είναι κατ' ανάγκη κινηματογραφικές αίθουσες, αλλά που προσφέρονται για το διάλογο του κοινού με νέους δημιουργούς απ' όλη την Ελλάδα. αποτελεί στόχος και επιδίωξη.

 

Η έρευνα και η καταγραφή του καλλιτεχνικού χώρου με τις υπηρεσίες που έχει ξεκινήσει να προσφέρει η ΚΟΥΙΝΤΑ για το ψηφιακό πολιτισμό αποκτά, με αυτό τον τρόπο, και πρακτική σημασία. Κομμάτια αυτής της έρευνας είναι είδη στο περιοδικό και περιλαμβάνουν ιστορική ερευνά για το θέατρο ,έρευνα για τις καλλιτεχνικές ομάδες που δρουν σε όλη την Ελλάδα καθώς και μια μεγάλη έρευνα για τους χώρους πολιτισμού. Είδη οι καταγεγραμμένοι χώροι πολιτισμού κοσμούν την σελίδα μας.

Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό δίκτυο οπτικοακουστικής παραγωγής, με σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό και με ιδιαίτερες συνεργασίες. Γι' αυτό το λόγο, κομμάτι της έρευνας που πραγματοποιεί η ΚΟΥΙΝΤΑ και αφορούν τις τεχνικές των ψηφιακών παραγωγών, την επίδρασή τους πάνω στο "νέο κινηματογράφο" και στην νέα οπτικοακουστική πραγματικότητα, καθώς και το ρόλο των τεχνικών διοίκησης σε ό,τι αφορά τη βελτίωση της οργάνωσης και την διαδικασία παραγωγής θα δημοσιεύονται ώστε να δημιουργηθεί ο δημόσιος διάλογος.

 

Με βάση τα παραπάνω, το περιοδικό KOYINTA ART e-Magazine συνεχίζοντας την καταγραφή του ελληνικού καλλιτεχνικού δυναμικού, καλεί όποιον καλλιτέχνη επιθυμεί να συμπεριληφθεί στη βάση δεδομένων, να στείλει το Βιογραφικό του, συνοδευόμενο από φωτογραφικό υλικό και, εφόσον διαθέτει, demo από δουλειές που έχει συμμετάσχει. (Καλό θα ήταν το Demo να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά, σε διαφορετική περίπτωση, η επιλογή των 15 λεπτών θα πραγματοποιείται από την KOYINTA).

Τα Βίντεο που θα αποστέλλονται από τους καλλιτέχνες πρέπει να είναι σε ψηφιακή μορφή (DVD-MINI DV) και τα βιογραφικά σε word. Υλικό χωρίς Δελτίο Συμμετοχής για την υποβολή ταινιών υπογεγραμμένο από τον σκηνοθέτη και τον παραγωγό δε θα γίνεται δεκτό.

Βιογραφικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.